понеділок, 21 вересня 2020 р.

 Мене давно захоплює професія психолога, адже, на мою думку, аналізувати поведінку людей та їх життєві ситуації, пробувати визначити їх мотиви і зрозуміти їх почуття, докопатись до істини – досить цікаво. 

Psychology art | Etsy Для того, щоб зрозуміти, яке місце ця галузь займає в суспільстві, раджу ознайомитись з наступними інтернет ресурсами.

Де можуть бути використані знання представника даної професії:

  • у написанні книг чи створенні фільму(в якості консультанта);

  • в освітніх закладах;

  • у приватних компаніях;

  • у кадрових службах та рекламному бізнесі.

Інформаційні процеси, які застосовують в даній професії:

  • Збирання(спостереження, опитування, анкетування).
  • Зберігання(фіксування повідомлень на матеріальному носії).
  • Опрацювання(докладне ознайомлення, створення висновків на підставі ретельного вивчення).

Для навчання на психолога в Україні можна поступити в Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Для навчання на психолога за кордоном можна поступити в Карловий університет в Празі(щоб перейти на сайт університету, клікніть на зображення).




2 коментарі:

  1. Психолог ...І справді , цікава професія , були часи , коли я також розглядала цю професію . Що ж мене зупинило ? Як на мене , що юристів , що психологів на данний час забагато . Це не означає , що гарних спеціалістів стільки ж , та все ж . Не дивлячись на те , що я люблю літературу більше за життя , я пораджу тобі не філологію, а факультет біології та медицини . Можливо там ті знайдеш цікаве для тебе направлення , що також зв’язано з свідомістю людини ( не певна , що я правильно все сказала , але сподіваюсь , ти зрозуміла , про що я ) . Успіхів тобі !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. P.s:прошу вибачення за помилки в деяких словах (технічні трабли )

      Видалити